Uzun Bir Aranın Ardından

Başlıkta da belirttiğim gibi çeşitli nedenlerden dolayı uzun süredir bloglar aktif değildi.Artık yeniden bloglarla  yakından ilgilenmeye başladım.Öncelikle yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ediyorum.Yorumlarınız,ilginiz benim için gerçekten önemli ve sıkıldığım zamanlarda en büyük motivasyon kaynağım.

Gelelim siteyle ilgili meselelere.Yorumlarınızda belirtiğiniz hatalı eksik bölümleri elimden geldiğince düzeltmeye çalıştım.Bir kaç video silinmiş onları da yakın zamanda yüklemeye çalışacağım.Yeni bölümler ile ilgili olarak bölümler Türkiye'de yayınlandıkça eklenecektir.Şu durumda altyazı hazırlama gibi bir imkanım yok maalesef.
 
Ayrıca bloglarla ilgili gelen ve gelecek yeniliklerden de biraz bahsetmek istiyorum.
Öncelikle tüm videolarda linkli sisteme geçildi.Bu durumdan memnun olmayan arkadaşların olduğunu biliyorum.Evet bence de çok hoş bir şey değil ama sonuçta biz de burda bir emek harcıyoruz ve sizin de buna ufak katkınızın olması oldukça önemli.Bu şekilde olan videolarla ilgili yorum yapanların pek çoğu izleyememekten şikayet etmiş.O yüzden bununla ilgili bir anlatım hazırladım aşağıda bulabilirler.
 
-Bölümleri yüklendiğim video servis sağlayıcısını değiştirdim.Bununla ilgili de siteye erişilmediği zamanlarda bölümler izlenemiyordu, bundan sonra bu konuyla ilgili bir problem olacağını sanmıyorum.Yeni yüklenecek  bölümler buraya yüklenecek.Ancak eski videoların hepsini birden buraya geçirmek zor o yüzden önceden yüklenmiş bölümler bir süre eski siteden izlenecek Ayrıca bir çok kişi bölümleri indirmek istediğinden bahsetmiş.Şuan çeşitli programlarla videoları indirmek mümkün.Ancak görüntü olarak pek iyi sonuç alınamayacığının farkındayım.Bunun için bir çalışmam var.Umuyorum yakın zamanda kaliteli bir görüntüyle hızlı bir şekilde bölümleri indirebileceksiniz.

-Yeni çizgi dizilerin sunulması.Bildiğiniz gibi şuan bünyemizde 4 adet çizgi dizinin bölümleri yayınlanıyor.Bu sayıyı zaman içerisinde sürekli olarak arttırmak istiyoruz.Şuan yüklemesi tamamlanmış bir kaç çizgi dizi var.Yakın zamanda onların yayınını da gerçekleştirceğiz ve yeni gelenlerle birlikte yayınlanan çizgi dizi sayısı 8 ya da 9 olacak.Dediğim gibi bu sayıyı arttırmak daimi amacımız.Ayrıca sizin de yayınlanmasını istediğiniz çizgi diziler var ise görüşlerinizi buradan paylaşmanız yeterli.Yardımcı olmak isteyenler de paccinialberto@gmail.com adresinden bana ulaşabilirler.

Takip eden herkese tekrar teşekkür ediyorum. Umarım ilerde çok daha geniş bir arşivle yayın yapmaya devam ederiz.

Saygılarımla..

Adventure Time
iCarly
Regular Show
Gumball

16 yorum:

  1. iPyhsco nun Part2 si yanlış sezonun ilk bölümü açılıyor düzeltirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  2. ya arkadaşım bütün bölümler bende iGoodbye gözüküyo ne oluyor düzeltir misiniz?

    YanıtlaSil
  3. 2.Sezon 5.Bölüm - iGo to Japan 3 part ama hepsi yok sadece 1 part var.iCarly 2.Sezon 19.Bölüm - iDate a Badboy Part 2 yok.iCarly 3.Sezon 9.Bölüm - iQuit Carly Part 2 yok.iCarly 3.Sezon 12.Bölüm - iEnrage Gibby yok.iCarly 4.Sezon 1.,3.,4.,5,6,_iStart a Fan War Part 1,Bölüm ,iCarly 4.Sezon 8.Bölüm - iHire an Idiot ve iCarly 4.Sezon 9.Bölüm - iPity the Nevel silinmiş.iCarly 5.Sezon 10.Bölüm - iMeet the First Lady yok.iCarly 7.Sezon 3.Bölüm - iGet Banned yok. Bunları düzeltip - yeniden yüklersen sevinirim.

    YanıtlaSil
  4. 4. sezonun çoğu bölümü açılmıyor lütfen düzeltin lütfennn. onun dışında çok güzel bir site çok teşekkürler emeğinize sağlık. :) icarly en sevdiğim nickelodeon dizisiydi :)

    YanıtlaSil
  5. Çizgi Filmleri Siteye Konulacak Diye Belirtmişsin ama İCarly için bişey var ve ne zaman düzelecek bazı bölümler.Ayrıca başka dizi eklenecek mi mesala marvin ve marivn vb. (Nickelodeon kuşağından kaç dizi daha olucak.)Bölümler için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. bütün bölümler bendede öyle gözüküyo ama hepsini izleyebiliyosun sadece resimleri öyle gözüküyo bölümler farklı

    YanıtlaSil
  7. Emeğinize sağlık, mükemmel bir site. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, linkleri yenileyebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, linkleri yenileyebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  10. http://www.fullhdtekparcaizle.com/filinta-36-bolum-izle.html
    http://www.fullhdtekparcaizle.com/arka-sokaklar-378-bolum-izle.html
    http://www.fullhdtekparcaizle.com/kara-ekmek-33-bolum-izle.html
    http://www.fullhdtekparcaizle.com/karagul-97-bolum-izle.html
    http://www.fullhdtekparcaizle.com/kiralik-ask-23-bolum-izle.html

    YanıtlaSil
  11. icarly çocukluğumdan beri en sevdiğim diziydi ve 2014 yılında bu siteden bütün bölümlerini izleyebilmiştim ama daha sonra bu siteye bir şeyler oldu ne oldu hiçbir fikrim yok ama şu an tekrardan izlemek istiyorum lakin tek bir bölüm bile açılmıyor artık bu siteyle ilgilenseniz ve bu durumu düzeltseniz keşke

    YanıtlaSil
  12. Lütfen bölümleri düzelt ya

    YanıtlaSil
  13. İzleyemiyoruz yıllardır

    YanıtlaSil
  14. Şu linkleri artık düzelt ya çok ama çok izlemek istiyorum yalvarırım düzelt :(

    YanıtlaSil
  15. Bana tüm bölümleri atâ bilirmisin labirentix6@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. Ağlayacağım cidden biri yardım etsin bulamıyorum diziyi

    YanıtlaSil